Hoe krijg je echte volgers op Instagram? Dat is een van de meest gestelde vragen door Instagram-gebruikers over de hele wereld. In de wereld van sociale media zijn betrokken volgers waardevolle valuta. Terwijl de volgerslijst van je account vol kan zitten met potentiële “bot”-accounts, kunnen levende en ademende volgers helpen om de reputatie en relevantie van je merk te vergroten.
Naarmate Instagram blijft groeien als een sociaal mediaplatform, blijft het engagement-algoritme accounts benadrukken die een hoog aantal echte volgers hebben. Dit betekent dat je je account wilt optimaliseren en je volgers wilt opbouwen met kwaliteitsvolgers om je account snel te laten groeien.
Wil je leren hoe je snel je aantal echte volgers op Instagram kunt opbouwen? Hier zijn 10 manieren om je echte volgers op Instagram te vergroten. Neem vandaag deze stappen en begin te profiteren van een sterk Instagram-account.
Om volgers te krijgen, moeten gebruikers waarde vinden in je account. Zorg ervoor dat je Hoe schrijf je een Instagram-bio voor je bedrijf?
” target=”_blank”>Instagram-accountbio compleet is met nauwkeurige informatie die je identiteit weerspiegelt, en voeg leuke en boeiende inhoud toe die helpt om je merk te verkopen.Instagram-gebruikers willen interactie hebben met accounts die regelmatig relevante inhoud plaatsen. Maak gebruik van sociale media planningsprogramma’s en contentmarketingdiensten om een contentpublicatiestrategie op te bouwen die gebruikers betrokken houdt. Vind een publicatieritme dat ervoor zorgt dat je volgers terugkomen voor meer – en je inhoud met hun vrienden delen.
Zorg ervoor dat je alle soorten Instagram-berichten gebruikt, inclusief berichten in de hoofdfeed, Stories en de gloednieuwe Reels-poststijlen om de meeste potentiële volgers te bereiken.
Naarmate Instagram blijft groeien als een advertentieplatform, zijn er meer kansen dan ooit om samen te werken met merken en bedrijven om gepromote inhoud op te bouwen. Als je de kans hebt, werk samen met een populair merk om inhoud te publiceren die snel nog meer echte volgers zal bereiken.
Echte mensen willen interactie hebben met echte mensen. Als je reacties in je feed of directe berichten (DM’s) ontvangt, zorg er dan voor dat je snel en met inhoud reageert. Houd nauwlettend in de gaten welke soort reacties je ontvangt, en engageer alleen met degenen die echte accounts lijken te zijn. Hoe meer je interactie hebt met je volgers of potentiële fans, hoe groter de kans dat je ze aan je volgers toevoegt.
Vind je dat je inhoud niet de aandacht krijgt die je denkt dat het verdient? Het probleem kan gerelateerd zijn aan het type inhoud dat je plaatst. Terwijl je tijd investeert in het leren kennen van je echte publiek, kun je meer leren over de soorten berichten en inhoud die ze leuk vinden om in hun feed te zien. Dit kan je helpen om inhoud te blijven creëren waar ze mee interageren en die ze met hun vrienden delen.
Je Instagram-account is een verlengstuk van je merk. Zorg ervoor dat het zichtbaar is op het web door links en knoppen naar je account op je website en andere sociale mediaplatforms op te nemen. Waar je ook interactie hebt met echte mensen op het web, zorg ervoor dat ze snel je Instagram-account kunnen bereiken – en volgen.
Hashtags hebben door de jaren heen een vreemde populariteit genoten. Hoewel hashtags nog steeds een geweldige manier zijn om echte volgers te bereiken en te betrekken, kunnen ze ook afleidend zijn als ze verkeerd worden gebruikt. Kies je hashtags strategisch en bouw een hashtaggedrag op waar je echte volgers daadwerkelijk mee zullen interageren, volgen en zelf gebruiken.
Net als bij het betrekken van volgers in je reacties, gebruik je Instagram-account om in te springen op andere accounts en te reageren. Door deel te nemen aan gesprekken op andere accounts in jouw domein, kun je helpen de bekendheid van je account op te bouwen en nieuwe volgers aan te trekken. We zeggen het nogmaals: echte mensen volgen echte mensen.
Een manier waarop Instagram-gebruikers de accounts die ze leuk vinden volgen, is door foto-tagging. Door gebruik te maken van foto-tagging, kun je helpen je accountnaam op andere berichten op een manier op te nemen die lijkt op backlinking. Werk samen met andere accounts die je volgt om hen je account in een foto-tag te laten opnemen, en blijf de online aanwezigheid van je account vergroten.
Vergeet ten slotte niet om Instagram-volgers de gewone beleefdheid van een follow-back te geven. Volg echter niet gewoon iedereen die jou volgt. Zorg ervoor dat je alleen accounts van echte mensen volgt, en engageer strategisch met hen om relaties op te bouwen en je volgers te vergroten terwijl hun volgers jou via hun vriendenlijsten vinden.
Er zijn talloze manieren om je lijst met echte Instagram-volgers op te bouwen, en de noodzaak om een sterke volgersbasis te hebben is nog nooit zo belangrijk geweest. Hoe meer echte volgers je hebt, hoe groter de kans dat je wordt gezien in het Instagram Verken-tabblad, evenals door de post-boosting van het platformalgoritme.
Probeer vandaag een paar van de bovenstaande stappen uit om de voordelen van echte volgers op Instagram te beginnen zien. Hoewel het enige tijd kan duren om echte volgers aan te trekken, zal de groei na verloop van tijd exponentieel versnellen. Investeer vandaag in de noodzakelijke stappen om morgen van de resultaten te genieten. En als je je afvraagt hoe je niet alleen echte volgers op Instagram kunt vergroten, maar ook hoe je dit gratis kunt doen, lees dan ons artikel ‘Hoe krijg je gratis Instagram-volgers“.
Sluit je aan bij onze Facebook-gemeenschap om in contact te blijven!
Er is waarschijnlijk geen enkel social media-kanaal of -tactiek waar Laura niet zelfverzekerd over is. Of het nu gaat om het meedoen aan de nieuwste TikTok-trend, het lanceren van een Pinterest-campagne of het live-streamen op YouTube - deze Social Media Ninja heeft het allemaal gedaan.
Als het gaat om AI in muziekproductie, is het het beste in co-creatie, en vooral…
In het artikel van vandaag zullen we het onderwerp van samenwerking tussen de Product Owner…
Elke leider heeft doelen zoals het opbouwen van een team dat op gepaste wijze hoge…
Social media-advertentiecampagnes, direct contact tijdens branche-evenementen, het aanbieden van educatieve materialen om kennis en bewustzijn…
Verschillende kleinere evenementen vormen een Sprint in Scrum. Sprints vormen op hun beurt samen een…
Ontvangers grijpen steeds vaker naar videomateriaal. Geschreven vormen worden minder populair. Traditionele bloggers proberen zich…